Tuesday, October 18, 2016

Kanadese Aandele Met Weeklikse Opsies

Van al die Kanadese maatskappye wie se aandele verhandel op 'n beurs, het ek opgelet dat net 'n handjievol van hulle bied opsies (oproepe, sit). Wat is die rede vir dit nie aanbied opsies op sy aandele te trek meer aandag aan die voorraad sigself 'n maatskappy wil dat en dus moet opsies handel bied. So hoekom doen 'n baie Kanadese maatskappye bied opsies handel Ek was op soek na die TSX (Toronto Aandelebeurs). Een maatskappy (RY, Royal Bank of Canada) het opsies op NYSE, maar nie op die TSX. So miskien iets te doen met die TSX ruil self gevra 3 Februarie 14 aan 21:35 Eers het, jou vraag bevat 'n paar valse perseel: Opsies in die VSA nie handel te dryf op die NYSE, wat 'n aandelebeurs. Jy moet gewees het op soek na 'n lys van 'n opsies ruil. Daar is 'n handvol van die opsies handel in die VSA en terwyl twee van hulle het NYSE in die naam, met verwysing na NYSE op sigself nog verwys na die aandelebeurs. Maatskappye tipies hoef te besluit self of opsies sal handel vir hul vee. Die ruil en ander deelnemers aan die mark (die mark makers) besluit of 'n mark te skep vir hulle. Die Toronto Aandelebeurs (TSX) is ook 'n aandelebeurs. Dit nie die geval noem enige opsies. As jy wil Kanadese genoteerde opsies op aandele sien, is jy op soek op die verkeerde plek. Volgende, ja, RY wel gelys opsies in Kanada. Hier is 'n paar. Het jy geweet oor die Montreal Exchange (MX). Die MX is deel van die TMX Group, wat die eienaar van beide die Toronto Aandelebeurs (TSX) en die Montreal Exchange. Jy sal vind baie van die Kanadese aandele en die indeks opsies handel by die MX. As jy 'n opsies handel rekening met 'n ordentlike Kanadese makelaar, moet jy toegang tot opsies handel by die MX het. Ten slotte, selfs met inagneming van die bestaan ​​van die MX, sal jy nog steeds vind dat 'n baie Kanadese maatskappye hoef nie enige opsies gelys. Eenvoudig: kleiner en / of minder vloeistof aandele hoef nie genoeg vraag na opsies, sodat die opsies ruil amp Market makers hoef aan te bied enige. Dit isnt koste-effektiewe vir hulle 'n mark waar daar sal wees baie min deelnemers te skep. antwoord 3 Februarie 14 aan 23:40 Korporasies is verwyder van die markte opsies. Hulle kan nie toelaat nie ander verbied om handel hulle plaaslike wette nieteenstaande. Geen nasionale opsies mark is as produktiewe as die USS. Trouens, die meeste lande hoef nie eens opsies handel. Sommige gewoond selfs toelaat opsies, maar eerder opsie-agtige afgeleides. Finansies in Kanada is baie meer dig gereguleer as die VSA. Dit primer op Kanadese opsie in aanmerking te kom wys hoeveel. Terwyl Amerikaanse aanmerking te kom is ook streng, die kwotas is veel minder beperkende, so 'n hoogs vloeibare klein maatskappy kan ook ingesluit word waar dit in Kanada sal uitgesluit word vir die versuim die top 25 reël. antwoord 3 Februarie 14 aan 23:28 Jou Antwoord 2016 stapel Exchange, IncWeekly Options onderliggende kwessies Aandele van aanmerking kom voorraad. Eenhede van aanmerking kom beursverhandelde fondse. In aanmerking kom vir opsies notering, soos bepaal deur die kriteria bepaal deur die Kanadese Afgeleides Clearing Corporation (CDCC). Kriteria onderliggende kwessies moet voldoen streng vereistes, insluitende voldoende likiditeit en markkapitalisasie. Trading eenheid / Vermenigvuldiger Een kontrak verteenwoordig 100 aandele (kan aangepas word vir voorraad split, verspreiding, ens) Een kontrak verteenwoordig 100 eenhede van 'n beursverhandelde fonds (kan aangepas word vir voorraad split, verspreiding, ens) Expiry siklus kontrakte gelys vir handel op die oop op Donderdae, mits dit 'n werkdag. As dit nie 'n werksdag, sal notering plaasvind op die eerste voorafgaande werkdag. Minimum skommeling van die opsie premie opsies geprys onder C0.10 C0.01 Options geprys teen C0.10 of meer C0.05 Die premie per kontrak word verkry deur die kwotasie te vermenigvuldig met 100 (bv kwotasie van C2.75 keer 100 C275). Vir meer inligting oor pennie handel, verwys na Omsendbrief 093-16. Staking pryse Op 'n minimum, vyf staking pryse hakies die huidige onderliggende kwessies markprys. Kontrak tipe laaste verhandelingsdag Die verstryking dag. Verstryking dag Enige van die vyf Vrydae ná die notering week van die opsie, wat 'n besigheid dag, maar dit is nie 'n vervaldatum dag vir enige ander reeds gelys op dieselfde onderliggende opsies. As so 'n Vrydag is nie 'n werksdag, die verstryking dag is die eerste voorafgaande werksdag wat nie 'n vervaldatum dag vir enige ander reeds gelys op dieselfde onderliggende opsies. Posisie verslagdoening drumpel 250 opsiekontrakte. 500 kontrakte aan dieselfde kant van die mark, in alle kontrak maande gekombineer. Posisie limiet Inligting oor posisie beperkings kan verkry word by die Beurs as hulle van tyd tot tyd verander. Sien omsendbriewe. Prys beperk A handel stilstand sal in samewerking met die verwek van stroombrekers op die onderliggende kwessies word opgeroep. Oefening Via die Kanadese Afgeleides Clearing Corporation (CDCC). Via die CDS Clearing en Depot Services Inc. op die derde werkdag ná die oefening datum. Handelsure 9:30-16:00 Die gereelde sessie open om 09:30 Elke opsie klas sal dan oopmaak vir verhandeling wanneer 'n handel plaasvind op sy onderliggende probleem op 'n erkende Kanadese ruil. Indien geen sodanige handel nog plaasgevind het, sal die opsie klas oop vir handel op 09:35 Clearing Corporation Kanadese Afgeleides Clearing Corporation (CDCC). Trading prosedures Die inligting vervat in hierdie dokument is slegs vir inligtingsdoeleindes en word nie so uitgelê as bindende. Hierdie dokument is 'n opsomming van die produkte spesifikasies wat uitgetrek is in die Reëls van die Beurs van Montral Inc. (Reëls van die Beurs). Terwyl Bourse de Montral Inc. poog om hierdie dokument op datum te hou, beteken dit nie waarborg dat dit volledig of akkuraat is. In die geval van verskille tussen die inligting vervat in hierdie dokument en die Reëls van die Beurs inligting, sal laasgenoemde heers. Die Reëls van die Beurs moet geraadpleeg word in alle gevalle met betrekking tot produkte specifications. Thread: Lys van Kanadese aandele met opsies en ordentlike oop belangstelling Lys van Kanadese aandele met opsies en ordentlike oop rente Ek het saam met opsies vir my beleggingsportefeuljes vir 'n paar jare nou, maar meestal met behulp van my Amerikaanse maatskappye. Ek doen 'n paar opsies strategieë in my Kanadese maatskappye natuurlik, maar aangesien die volume so laag moet ek versigtig te wees. Om te verseker Ek het geweet wat Kanadese sekuriteite het genoeg opsies volume om handel te dryf met redelik, het ek besluit om 'n skerm hardloop om 'n lys van optionable voorrade en ETF's wat 'n ordentlike bedrag van volume gehad vind. Wel, ek gegrawe rond, maar nie Questrade of RBCDI het geen gereedskap vir my om dit te doen - en niks anders wat ek gevind dat ek die skerm Ek wou hardloop. So. wat om goed te doen Ek het begin met m-x. ca/accueilen en gegrawe rond totdat ek gevind die einde van die dag data wat ek as 'n sigblad kan aflaai. Dit bevat al die opsies wat daardie dag af deur kontrak (maand en staking) gebreek en met 'n totale volume en oop rente vir elke onderliggende verhandel. Wel 'n goeie begin, maar hoe kry ek dit gefiltreer en gesorteer Die kort antwoord is om te begin met die sigblad met die hand te werk om uit te sny alles behalwe die totale lyne, en dan gebruik voorwaardelike formatering om kwessies ontbreek in volume te identifiseer en dit te verwyder. Soos ek het deur hierdie proses het ek gedink oor hoe dit was eenvoudig volume van 'n enkele dag (23 Augustus) tydens 'n lae tydperk volume en hoe dit wouldnt regtig 'n goeie gids wees. As ons kyk na die data Ek het gedink dat Oop Rente is 'n baie beter aanwyser, sodat id werk met daardie plaas. Volgende het ek 'n paar formule werk om te trek uit ENKELE simbole, totale OI, en dan sorteer die hele lys van OI. So - ek arbitrêr besluit dat enige iets onder 10 duisend kontrakte van oop rente was te dun, ek wou net om te sien dinge oor dat die getal. Ek het uiteindelik die toevoeging van 'n paar kwessies in daardie mengsel wat didnt moeite werd is dat die skerm, maar het meer as 5k in oop rente en was sekuriteite ek verhandel of belê in - naamlik Telus en XFN. Sjoe. Wel dit was nogal 'n bietjie van die werk. Ek het gedink dat sommige van julle dalk graag die lys van 29 sekuriteite Ek het uiteindelik met sien - gesorteer volgens oop belang. Sê asseblief vir my jou gedagtes, voorstelle, of idees. Is 10k oop rente te hoog of arbitrêre Moet ek probeer 5K, of dalk skerm met behulp van 'n ander metrieke As iemand wil die werklike sigblad Ek het dit gedeel op SkyDrive. As dit nie die geval is werk vir een of ander rede, PM my. Yikes dis klein. Hier is 'n kopie / plak van die rou data. Noem Ticker OpenInt iShares SampP / TSX 60 Index Fund (Xiu) 17,270 Xiu 372505 Suncor Energy Inc. (US) 31,250 US 93523 Continental Gold Limited (CNL) 7,730 CNL 61580 Royal Bank of Canada (Edms) 53,290 RY 54411 Bank van Nova Scotia ( die) (BNS) 52,500 die 53.387 Bank van Montreal (BMO) 57,540 BMO 38134 Kanadese Imperial Bank of Commerce (CM) 75,600 CM 36888 Toronto-Dominion Bank (die) (TD) 80,500 die 34.241 Barrick Gold Corporation (ABX) 37,870 ABX 33804 Kanadese Natuurlike Hulpbronne Limited (CNQ) 30,850 CNQ 30683 YAMANA Gold Inc (YRI) 16,580 YRI 29785 Goldcorp Inc. (G) 39,910 G 26087 Teck Resources Limited. Cl. B (TCK) 29,100 TCK 22449 Kanadese Oil Sands Trust (COS) 21,460 COS 20885 First Quantum Minerals (FM) 19,420 FM 18037 Silver Wheaton Corp (SLW) 33,790 SLW 16808 Bombardier Inc Cl. B (BBD) 3,580 BBD 16250 Detour Gold Corp. (DGC) 26,590 DGC 15959 Potash Corporation van Saskatchewan (POT) 41,120 POT 15722 ENCANA Corporation (ECA) 21,620 ECA 15359 Sun Life Financial (SLF) 23,030 SLF 14981 vC Inc (vC) 44,420 vC 14851 SNC-Lavalin Group Inc. (SNC) 36,670 SNC 12317 TransCanada Corporation (SS) 45,150 SS 12111 iShares SampP / TSX Beperkte Energie Index Fund (XEG) 16,110 XEG 11013 Talisman Energy Inc. (TLM) 13,270 TLM 10568 Cameco Corporation ( CCO) 22,800 CCO 10343 iShares SampP / TSX Beperkte Financials Index Fund (XFN) 22,020 XFN 8630 Telus Corporation (T) 63,540 T 5393 Geredigeer deur Lephturn 2012/08/29 by 13:58. Senior lid Aansluit Datum Junie 2009 Posts 10307 lepht waarom al hierdie analitiese werk baie van die opsies op jou lys moet word verhandel in die VSA, nie in Kanada nie. Lae oop belange op Montreal nooit die hele storie vertel wanneer die Amerikaanse opsies ook bestaan ​​in dieselfde onderliggende. met elke voorraad, sy 'n cinch om te sien wat aangaan. Die meeste makelaars het 'n goeie vertonings van al opsie klasse, al die reeks insluitende oop belangstelling in beide Kanada amp VSA. Geen fancy studie hier. Net gebruik jou kaal menslike oog om te sien watter mark lok die volume amp die oop rente (kyk na al verval datums, kyk veral na die prater Januarie 2013s, miskien 'n halwe blik op die 2014s tot as Theres geen lewensaar in em in te sien óf land.) 'n bonus is dat handelaars eindig met geen-FX-fooi-freebie-gambiet Amerikaanse dollars. Opsie handelaar moet sy Kanadese voorraad in Kanadese of Amerikaanse rekening te hou volgens die geldeenheid van die dividend. Die no-brainer, is dat hy geleidelik sal ophoop ruil vry Amerikaanse dollars. Re die kern Kanadese aandele ETF: nie vir ons is die marginale lae-volume kandidate soos BMO, Claymore ens Die enigste Kanadese ETF konsekwent die volume wat ons nodig amp dus die oop belange in opsies wat ons nodig het te lok is 'n klein handjievol ISHARES. Naamlik Xiu (kan nie raak XIC omdat onvoldoende volume) plus ook tot 'n mate dis ordentlike, maar nie skitterende XEG, XFN amp selfs XGD. Die groot probleem is hierdie ISHARES het ook jammerlike premies. Des te meer rede om te hou die individuele aandele amp verkoop hul opsies in plaas van die ETF. btw ek sterk gekant teen enige idee oor die hou van XFN amp probeer om sy opsies te werk. In plaas daarvan, gaan reguit na die banke self. Veel beter handel beskikbaar. Ek havent probeer hierdie, maar dit is dieselfde lyk om waar te wees vir die groot energie amp XEG. Opsie handelaar kry, uit CNQ byvoorbeeld baie beter opbrengste as wat hy ooit sal verdien werk XEG. jmho. Meeste je le crois bien. Senior lid Aansluit Datum Augustus 2009 Posts 670 Eintlik wou ek uitvind wat Kanadese aandele het ordentlike opsies in ons markte. Gewoond Ek het om te ruil vir dollar aan die Amerikaanse gelys aandele te koop ten einde opsies handel oor dit of kan ek koop die Can gelys sekuriteit - kry hulle om joernaal dit oor - en dan handel die VSA opsies daarop Of ek wonder of ek kan hou die CAN sekuriteit, maar skryf oproepe in die Amerikaanse mark die ander probleem is dat ek dan is blootgestel aan valutarisiko - maar ek dink as dit is 'n Kanadese maatskappy in vraag wat die meeste van daardie risiko sal verwyder. Internet Explorer: as Kanadese dollar styg teen USD dan die waarde van RIM op die Amerikaanse ruil styg ek dink ek is ook op nasionale vlak te dink. Sien ek het geweet id leer iets deur te plaas hierdie en vrae te vra Senior lid Join Date Mei 2010 Posts 1815 Ek wil ook weet. Kan ek hou die Kanadese banke (byvoorbeeld) op die TSE en handel opsies op die Amerikaanse ruil. Sou dit steeds 'n bedekte oproep So as die opsie uitgeoefen id net joernaal die aandele aan die Amerikaanse ruil waar hulle weg Dieselfde met wan Kry aandele aan my en joernaal hulle terug na die Kanadese ruil gehou word 1 sou genoem word tegnies. ) Gewoond Ek het om te ruil vir dollar aan die Amerikaanse gelys aandele ten einde die aankoop van opsies handel daarop 2.) Of kan ek die Can gelys sekuriteit te koop - kry hulle om joernaal dit oor - en dan handel die VSA opsies op dit 3. ) Of ek wonder of ek die CAN sekuriteit kan hou, maar skryf oproepe in die Amerikaanse mark hey lepht redelik amazing om te hoor oor jou bietjie tweeling plus 'n kleuter net minder as 2. Jy moet jou hande vol hê, maar ek is seker hulle is adorable ongelooflik . nou jou 3 vrae. Baie hang nie net op marge posisie nie, maar ook oor hoe jou makelaar skei Amerikaanse amp Kanadese rekening onderafdelings vir doeleindes van marge berekening. Wanneer marge word bereken op die totale rekening, al is 'n briesie. 2.) Ek vir een Dont joernaal, behalwe wanneer dit nodig is aan die begin om die voorraad te plaas in die geldeenheid as gevolg van sy dividend (ten einde makelaars FX fooie te vermy op hierdie dividende. 'N ander onderwerp. Daar is drade op hierdie onderwerp.) hierdie deel van my portf word gewy aan 'n hoë-dividend Kanadese payors (kry die belastingkrediete) plus baie vloeistof algemene aandele gewoonlik in beide Kanada amp Amerikaanse plus vloeibare opsies markte w baie reeks amp klasse w hi oop belange. keer STK in sy permanente valuta-rekening is verskuif, dit bly daar. Dit is nie aktiewe handel aandele. Dit is ganse wat aanhou gehou goue eiers. Sodat hulle bly in hul neste jaar deur. wat dit beteken is dat kort verkoop opsies kan amp doen kry geskei van hul onderliggende aandele. Beleggers moet dit alles te bestuur. As opgedra, die makelaar sal nie outomaties joernaal voorraad vir aflewering. Maar selfs met opdrag, het die kliënt nie hoef te bekommer. Daar is nog 2 dae tot nedersetting, sy maklik om te makelaar bel om te vra voorraad wankel nie. 3.) dit is wat ek doen in sommige gevalle. VC is 'n goeie voorbeeld hier. Ek hou STK lank in CAD rekening, maar kan kies tussen twee Amerikaanse amp Kanadese opsie geleenthede wanneer dit tyd is om te verkoop kom. ARGO het nog 'n voorbeeld met silwer Wheaton. Ek wouldnt sê, in 'n stewige pad wat al die Amerikaanse pryse is beter as Kanadese pryse, maar dit is altyd die moeite werd om te kyk mooi na die twee lande. Een ding wat ek is seker oor, en dit is dat die visse is ver, ver beter in Amerika. Jy kan die hele dag sit in 'n boot in die Kanadese waters amp selfs nog nooit 'n peusel kry. wanneer kruising onderliggende aandele amp hul opsies tussen amp onder verskillende rekeninge, moet die uitwerking op marge gemonitor word. Byvoorbeeld, by baie makelaars, hou vC lank in CAD rekening, maar verkoop vC opsies in die VSA rekening beteken dat diegene kort opsies sal wees, so ver as die stelsel betref, naak. In baie / meeste makelaar stelsels, sal sulke opsies nie beskou word as bedek. Marge tariewe vir bogenoemde sal gevolglik meer drakoniese, minder gunstig. - Soos vir die vorentoe effek van valuta skofte, dit nie die geval raak my uiters omdat im 'n assignmentphobe. Die feit dat ek nie ophoop Amerikaanse dollars uit opsie verkope, maar dit is al FX-vrye gambitted dollars. Arent hierdie wat almal probeer om obtain. Trading Weeklikse Stock Options 8211 4 Wenke jy moet weet Is jy belangstel in die leer hoe jy weeklikse opsies Wel kan handel, ek het 'n groot gids vir jou om jou te help in staat wees om dit te doen. Maar, voordat jy dit doen, maak seker dat jy die wenke hieronder te lees en dan kliek hier om toegang te verkry tot en lees jou gratis verslag. Weeklikse opsies is beskikbaar op al die gewone aandele en indekse, soos die SampP 500-indeks (SPX), saam met die groot beursverhandelde fondse (ETF's), soos die Financial Spider Kies XLF. Weeklikse opsies is ook beskikbaar op 'n paar van die mees wyd verhandel aandele soos, sluit Apple Inc (Nasdaq: AAPL), Exxon Mobile Inc. (NYSE: XOM), en JPMorgan Chase amp Co (NYSE: JPM). Die lys van voorrade en termynkontrakte wat gereeld verhandel verander. Inligting met betrekking tot die beskikbaarheid is gelys op die CBOE webwerf. Trading week opsies Wenke Handel weeklikse opsies wanneer jy op soek is na 'n kort termyn beweging in 'n finansiële instrument Trading weeklikse opsies het baie voordele. Die opsies het 'n korter duur as standaard opsies wat elke 3 Vrydag verval van die maand. Korter gedateer opsies sal kos minder as langer gedateer opsies, want daar is minder tyd waarde wat oor die algemeen dryf die prys van 'n opsie. Jy moet weeklikse opsies handel wanneer jy op soek is vir 'n kort bewegings termyn in 'n mark. Gebruik weeklikse opsies om voordeel te trek uit wisselvalligheid te neem om 'n ekonomiese gebeurtenis of verdienste vrylating Weeklikse opsies kan veral waardevol om ekonomiese data of verdienste vrystellings wees. Omdat jy jou premie kan hou tot 'n minimum, there8217s waarskynlik geen beter manier om die krag o hefboom binne die generiese opsies arena te maksimeer. Handel weeklikse opsies wanneer jy dit nodig om jou portefeulje te verskans As jy 'n portefeulje van aandele en opsies wat jy dalk in staat wees om 'n paar van jou blootstelling met weeklikse opsies verreken. Jy kan versekering of beskerming kort termyn aan te koop vir jou voorraad. Leer hoe om Weeklikse opsies Gratis in-diepte verslag Handel onderrig jy die 9 beste handel strategieë Die koste sal lae as standaard opsies met meer as 'n week tot vervaldatum. Verder om jou blootstelling te verskans om die mark wat jy kan weeklikse sit op die groot indekse te koop om potensiële verliese op jou portefeulje te verreken. Genereer korttermyn inkomste deur die verkoop gedek oproepe Jy kan ook gedek oproepe op weekly8217s verkoop. Hoewel die inkomste wat jy ontvang minder as 'n opsie langer termyn sal wees, sal jou wag tyd tot verstryking baie korter wees. Weeklikse opsies Tegniese Die Chicago Board of Options Exchange bied drie verskillende soorte weeklikse opsies, saam met weeklikse nedersetting data en volume / oop belangstelling inligting. Sommige van die opsies wat hulle bied het vanoggend nedersettings, terwyl ander bied PM nedersetting. Weeklikse opsies verhandel met behulp van Amerikaanse-styl oefening funksies, wat dan uitgeoefen kan maak op enige punt voor die vervaldatum. Op verstryking, die koper het die reg, maar nie die verpligting om die onderliggende instrument ontvang. Likiditeit op weeklikse opsies is sterk, met die gemiddelde weeklikse volume vir die nuwe weeklikse opsies bo 300,000 kontrakte het met November 2010. Jou weeklikse opsies Edge As jy wil al die maniere oor hoe om weeklikse opsies suksesvol handel te leer ken, het ons 'n my vinnige begin weeklikse opsies eBook wat jy kan aflaai vir gratis. It8217s tyd vir jou om te stop sit op die kantlyn wat oor al die geld wat jy kan maak en begin leer en te verstaan ​​hoe om geld handel weeklikse opsies maak. We8217ll jou wys hoe. Leer hoe om handel te dryf week opsies Gratis in-diepte verslag leer jy die 9 beste handel strategiesCopyright afskrif 2016 TSX Inc. Alle regte voorbehou. TMX Group Beperk en sy filiale het nie eens of beveel enige sekuriteite uitgereik deur enige maatskappye geïdentifiseer op, of aan mekaar verbind deur hierdie webwerf. Asseblief soek professionele advies aan spesifieke sekuriteite of ander inhoud op hierdie webwerf te evalueer. Alle inhoud (insluitend enige skakels na derde party webwerwe) is bedoel vir inligting doeleindes slegs (en nie vir doeleindes van handeldryf), en is nie bedoel om wetlike, rekeningkunde, belasting, beleggings, finansiële of ander advies en moet nie staatgemaak word vir sodanige advies. Die menings, opinies en advies van 'n derde party weerspieël dié van die individuele skrywers en is nie deur TMX Group Limited of sy affiliasies onderskryf. TMX Group Limited en dit affiliasies het nie voorberei, hersien of die inhoud van derde partye op hierdie webtuiste of die inhoud van 'n derde party webwerwe opgedateer, en aanvaar geen verantwoordelikheid vir die inligting.


No comments:

Post a Comment